Baner
Baner
Baner
Pentru Comunitate
Vă implicaţi în viaţa comunităţii din care faceţi parte?
 
După 20 de ani...
Mai credeţi în Democraţie?
 
Aurul nostru
Cine vreţi să exploateze aurul din România?
 
Nota data de utilizatori: / 1
Cu cele mai mici noteCele mai bune 
Social - Sănătate

stresulValul de căldură, praful, semaforul, apelurile telefonice multiple sunt doar o parte din constrângerile vieţii zilnice care stau la originea stresului. Viaţa cotidiană e din ce în ce mai agitată, iar oamenii din ce în ce mai stresaţi.

Sunteţi stresat dacă :

  • Aveţi palpitaţii, ameţeli şi insomnii;

  • V-aţi pierdut apetitului culinar sau, din contra, s-a accentuat;

  • Au apărut probleme digestive, dureri de dinţi;

  • Respiraţi mai greu, vă bâlbâiţi sau, din contră, vorbiţi prea repede;

  • Vă simţiţi foarte obosit;

  • Apar infecţii frecvente şi apetitul sexual s-a redus.

Pentru a vă detensiona vă propunem câteva metode extrem de simple şi rapide:

  1. Controlaţi-vă respiraţia. Inspiraţi adânc, simţiţi cum aerul vă pune stăpânire pe plămâni, ţineţi aerul câteva secunde, iar apoi expiraţi uşor.
  2. Întindeţi-vă. Acest exerciţiu vă va aminti de minunatele dimineţi în care v-a trezit soarele, mai mult veţi simţi cum tensiunea se scurge, lăsându-vă mintea limpede.
  3. Zâmbiţi. Cercetătorii au demonstrat că zâmbind, chiar şi forţat ne inducem o stare de spirit pozitivă.
  4. Plimbaţi-vă. Chiar dacă ieşiţi de la muncă mai târziu, nu vă grăbiţi, megeţi alene spre casă, lăsând în urmă gândurile ce vă apasă.

 

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Facebook

Baner

Organizatia E.M.M.A.

Baner
Baner